Sunday, August 8, 2010

sanggup..?


sanggupkah si dia untuk melayan kerenah ku sepanjang hayatnya..? sanggupkah aku berada dalam keadaan ini sepanjang hidup ku........? sanggupkah... berkorban demi aku dan dia..? sanggupkah..?

hanya allah yang menentukan.... tak terukur betapa sunyi nya hati ini.... ape nak jadi ni.. there is something is uncomplete... and i don't know what.. sesungguhnya kau maha mengetahui.. kepadaMU aku berserah ya allah... sesungguhnya solat ku, ibadatku, hidupku, dan juga matiku kuserahkan hanya kepadaMU ya allah... sesungguhnya tidak sekali-kali aku menyekutukanMU ya rabbul alamin...




[mood tak berapa nak bahagia.. terasa diri ini sendiri... didalam sebuah ruang yang kosong.. hanya sendiri..]

2 Comments:

  1. nurayunni said...
    cantiknyer pic kamo..
    sy smpai skrg xpndai2 bt aksi melompat..
    Nuruljannah BadrulHisham said...
    yunni: comment ni untuk post lame la..hihihi..mesti layout blog sy ni mengelirukan semua pembaca..btw...thanks ya..pic tu jadi cantik coz juruphoto nye yang bagus...saya main lompat je..hihi...

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online