Thursday, August 12, 2010

PASRAH dan REDHA atas ketentuanNYA...

Ya Allah,kepadaMU tempat aku mengadu... loket saya hilang... yang pelik rantai nya masih elok.. macamana loket boleh hilang.. tercicir mana tak tahu... magic betol.. kawan2, doakan saya dapat jumpa kembali loket saya tu ye.. sesungguhnya saya redha kerana dari Allah ia datang kepadaNya ia kembali.. cuma mohon doa, masih ada peluang untuk saya, berjumpa dengan nya lagi.. allah..sedih betul.. mungkin ada hikmahnya.. allah nak saya jalan tunduk ke bumi lepas ni... [yela, coz nk tgk kat semua jalan yg saya lalui, mane la tahu kot2 jumpe loket tu..] maybe nak kena beli rantai baru la kot.. supaya next time loket lebih selamat.. NAK PENGGANTI LOKET SAYA.. kalo dpt bentuk mcmni jugak, sujud syukur saya... kalo jumpa semula yang tercicir tu laaaagggiiii la HAPPY....

Du’a to recite when you lost something….
“Innalillah wa-inna ilaihi raji’un – Truly to Allah we belong, and truly to Him shall we return”

1 Comment:

  1. Sakina Kushairi said...
    syg nye, dh la cantek, bentuk kaabah lg :(
    hope ade la hamba ALLAH yg jmpe and pulang kn...

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online