Sunday, August 8, 2010

Kuiz satu bakal menjelma...

dah week 4.. tak sangka... Ya.. kuiz satu bakal menjelma... semua subject ada kuiz ya.. jangan ada satu pun yang terkecuali... dah mula cuak hati ini.. lately mood saya tak berapa nak memuaskan.. ada je perkara yang mengganggu fikiran ni.. mimpi pon yang bukan2.. hantu T-Rex kejar la..[ni semua pengaruh erol pgl roza saya 'T-Rex'] ntah ape2.. maybe saya tido tak cuci kaki.. ei..jahat jannah ni.. ok.. saya sedang berusaha improve diri.. cuba nk rearrange kehidupan sebagai student.. saya tahu saya banyak lagi kena belajar.. kena banyak usaha.. ok.. kuiz kali ni jangan main2.. nak score..

semoga hari esok lebih baik dari seblum2 nya.. agar saya boleh melonjak kegembiraan [macam pic kat atas ni] pada hari konvokesyen saya nanti..**bakal mak mertua tengok memang geleng kepala la.. sambil ckp "ape jenis perempuan yang anak aku suka ni..?" and saya pon jawab "makcik,saya nampak je gile mcmni.. tapi hati saya baik.. sure lepas ni makcik sayang saya lebih dari makcik sayang anak mak...[ops..dah pgl mak..tak boleh belah]"

ntah ape2 merapu sampai ke mak mertua... ok la.. got to go.. nak g dinner ngan roza.. [peh rosak diet plan kalo idop ngan dia hari2... gemok saya ikot cara dia makan..] ok stop merapu. bye2..

**pic diatas kredit to caer.. masa ni outdoor photoshoot dihari pertunangan ajie.. sory ye agak seksi...[bukan sikit.banyak.. ya allah.. banyak nye dose saya]

UPDATE:**i know it will happen... so pic dah edit ya... tp agak2 kabur skit la.. kire censored la tu.. tq sape yg tegur(**baby[you know who you are]: tq very much my dear).. tp ayat tu aku xkn ubat coz that is the true ugly fact of me.. u know i'm a good person.. tema hidup aku senang je.. "u don't have to talk good things all the time to show that you r the good person.. and if people talk bad things, tak semestinya dia bad person..." who want to be bad right..?? wallahualam... selama berpuasa...

**sory ye.. dalam kegairahan nak tunjuk yg saya boleh lompat tinggi, leka tak censored kan pic tu...

1 Comment:

  1. ♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...
    Good luck!

    :)

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online