Thursday, February 25, 2010

Tidur di Hospital...Lagi...




hari ni makcik saya nak operation...so saya sebagai anak sedara yang rock lagi roolll...
secara rela nak g jaga dia...
saya takut kalau saya dok jauh, bile mak saye sakit tak de sape nak tolong jaga...
hehehee..burok kan pemikiran..?
so malam ni my niece(anak mkcik saye sebenar ny cousin tapi lagi suke pgl dia niece coz dia kecik lagi) stay kat rumah dengan my uncle...
mesti dia tak berani sangat mintak susu... coz my uncle garang..hehehe
selalu nye saye yang wat susu dia...budak ni nakal.. tapi saya sayang dia...
ok la..see u then... bye2...
kalau nak tahu cite sebenar tentang my aunt and niece ni (sila la view **Please respond..!!I need ur help...)

1 Comment:

  1. mr reed said...
    e bagusla tu...org kate sediakan payung sblm hujan...

    jgn sskali leteh berbuat baik...kalo manusia x balas, ALLAH yg akan balas satu mase nnti...

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online