Friday, February 12, 2010

Aduhai duniaku....

satu ketika saya tersenyum gembira..tapi pada ketika itu juga saya risau kehilangan nya... satu ketika saya garu kepala memikirkan dunia saya... kemana hala tujuan nya... kemana saya perlu mengadu semua... satu ketika saya luahkan segalanya.. tapi hanya pada sekeping kertas yang tidak berpena... laman maya menjadi saksi.. tapi ia hanya ada dalam draft and tak berani dipublish... takut2 segala in-law to be,segala friends, segala relative akan simpati dengan saya.... satu ketika saya tertawa melihat keletah sesiapa saja... tapi tawa itu kadang kala saya rasa hanya palsu semata... bodoh...rasa bodoh dalam hati... saya tak mampu untuk mengawal semua nya... sukar untuk berterus terang..sukar untuk menyelesaikan segala hal... saya sayang,tapi dia diam... saya marah tapi dia wat dek je... saya sabar,tapi orang pijak kepala... saya rindu tapi hanya diam tak terperi... satu ketika,saya ingin pergi jauh... jauh dari hidup... tapi.... saya tidak mampu mengawal semuanya... kepada ALLAH saya berserah..biar ALLAH mengawalnya buat saya.... takdir,sila la menjadi baik buat diri ini... dipersimpangan,sila la ade traffic light yang ade arrow kekiri atau kekanan.... permudah kan segala proses membuat keputusan.. jangan ada U turn kerna saya tidak mahu lagi kebelakang... hidup saya perlu diteruskan... kedepan... terus mara ke future.. jangan ada flash back kerana saya tidak lagi ingin ingat kan dia... tidak mahu timbul lagi sesal dalam diri...tidak mahu lagi ade tangis dalam hati...

**pic time hari berbunga2...perasan sendiri...kan best bila saya dapat senyum seikhlas ini..tanpa memikirkan masalah future saya...

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online