Monday, January 3, 2011

Sakit itu penghapus dosa

sedang aku kesedihan kerana ditinggalkan.. hati ini kembali happy bila bertemu seorang sahabat.. sahabat ke..? ha.. lame dah kenal dia.. tapi baru kini aku dapat berpeluang berborak, mengusik dia.. salam perkenalan ye sahabat.. siapa kamu..? biar la kamu dan aku sj yang tahu.. terima kasih kerana buatku tersenyum.. syukur.. aku bahagia kerana jadi tempat kamu meluah rasa.. walau seketika.. sahabat ini sedang ditimpa ujian dari allah.. kesian dia.. baru bangkit dari koma yang kalau di hitung masa nya terlalu singkat.. gara2 si pakistan, slumber je melanggar dia.. jujur.. aku simpati.. tp sahabat, sabar lah.. ini semua ujian allah.. sakit, tapi kita tetap perlu terus tabah.. ketahuilah kawan, mungkin sakit kamu pada fizikal nya sj.. aku..? hati jiwa, hancur luruh.. sehinggakan aku give up dengan diri ku sendiri.. kecewa kerana apa..? biarlah aku sj yang simpan segala rasa.. xpe la kan.. sedih2 juga, tp kite harus tetap tabah.. setiap ujian itu hanya dikurniakan kepada insan yang betul2 layak.. yang betul2 kuat menangani ujian tersebut.. kita kena redha dengan ujian itu.. lebih2 lagi bila sakit.. kerana sakit itu kan menghapus dosa..

6 Comments:

  1. bact said...
    wee..gmbar 2 tingat kn gua kepada baju lama gua..

    design sebijik mcm 2..
    hahaha
    =*NuRo0L* = said...
    hihi.. ye la ko tu.. pic tu sbb kawan aku tu dak bumblebee. sj je nak bg dia tahu..
    bact said...
    lu nk gua godek gerobok lama gua ka??
    hahah
    =*NuRo0L* = said...
    boleh gak beb.. nk tgk..hahaha
    bact said...
    ok bg masa 6 bulan
    hahah
    =*NuRo0L* = said...
    tak payah 6bulan sangat la.. post ni bkn tentang baju kamu.. tp tentang sahabt aku..hihihi

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online