Tuesday, November 2, 2010

Tag: Dari bakal pengantin 4 disember

sory ye aji... lmbt wat tag kamu ni.. aku dh nk final, sikit habuk tak study.. hampeh kn..

1) Apakah benda yang paling penting dalam hidup korang?
myself la kot.. kalo xde diri sendiri, memang xblh hidup dengan happy..

2) Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?
rasenye belom ade duit sendiri.. semua duit abah bagi.. hu.. sedih kn..?

3) Dimana tempat korang ingin melansungkan perkawinan korang dan tema perkawinan korang nanti?
kat rumah je.. coz memang mengimpikan perkahwinan yang saaanngaaatt simple.. yang penting tetamu yang datang semua happy...

4) Adakah korang sedang bercinta sekarang?
bercinta..? tidak.. saya mahu cinta selepas nikah.. hubungan yang ada sekarang,masih dalam proses mengenal hati budi masing2.. tapi saya memang niatnya nak nikah dengan yang satu ni.. tu pun kalau dia sudi..

5) Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
sampai kesyurga..

6) Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
dalam kelas.. sebab classmate sy semua kekasih orang..

7) Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
majalah NUR.. tu pon akak yang suruh beli.. nk tengok tudung untuk nikah dia.. tp sy xbelek lg..

8) Apakah nama penuh korang?
Nuruljannah bt Badrul Hisham

9) Antara mak dengan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
saya lagi ngam ngan abah.. even kitorng selalu gaduh, pendapat kami selalu nya sama.. apa yang buat saya marah,selalunya abah marah juga.. ape yang abah suka, selalunya saya suka juga... tapi tak semua la..

10) Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang
buat masa ni, saya betul2 nak jumpa sahabat kesayangan saya, INANI ZALIKHA.. mungkin hanya dalam mimpi.. kerana dia sudah pergi menyambut seruah ilahi.. ~Al-Fatihah~

11) Adakah korang basuh baju korang sendiri?
No.. dobi la.. xlarat.. baju sy semua berat.. (sebab tu smpai skrang tak kurus..)

12) Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
Pulau.. ade orang janji nak bawak saya pegi pulau... tapi dia xde masa sekarang ni.. keje smpai lebam..

13) Pilih salah satu, peluk atau cium?
cium.. sebab bila cium mesti peluk.. kalau peluk xsemestinya cium.. hahaha.. keji aku.

14) Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang.
* dia dah nak kawen da.. jeles ok
* aji...!! nak top up..
* aji sangat friendly.. kitorng baru je kawan ko. tp cm dh lame gile..

15) 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang
* my phone
* my friends
* my motor
* my books/komik
* my benda.. bila panggil 'barang aku' je, semua sayang

16) 5 lagu yang korang paling suka dan selalu dengar?
* dimana kan ku cari ganti
* open your eyes by Maher Zain
* Telephone bt lady Gaga (ni sbb ring tones kalo cintahati call)
* Terima kasih cinta by Afgan
* kau tercipta untuk ku

17) Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
27 DEC 1988, adui.. taki ingat la.. rasenye cm xbest je... cuba ade la hadiah..

18) 5 orang blogger yang korang nak tag.
*no.. xnk tag sape2..

19) Cerita sikit tentang blogger pertama yang korang tag
xde cerita kerana tak tag sape2..

1 Comment:

  1. Azirah said...
    hahaha x bca pon teror xpe huhuhu
    nway tq..top up da pencen poyo jerk!

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online