Friday, June 11, 2010

Buddy yang semakin menjauh


My buddy.. dia semakin menjauh.. tak tahu apa silapnya.. dia seakan2 semakin menjauh... hati ini terusik dek kerana dah terbiasa mengadu bercerita dengan dia.. hm... kawan.. sahabat.. abang.. semua adalah dia.. beb.. kau dah nak pegi jauh.. aku harap kau tak kan lupa aku.. even kau dah ade yunk tersayang kau tu... i just want you to know that you are my everything.. even tak kan tercapai tangan ini mengapai.. even tak terdengar telinga ini gelak tawamu lagi... yang pasti.. jauh mana pun kau berlari pergi.. kau akan kembali lagi.. hakiki.. sebagai sahabat, best buddy, i will always be here for you beb.. susah mahupun senang.. always.. aku tahu ko tak kan bace.. coz what? kau lupa addURL aku.. haha.. takpe la.. aku phm kedudukan aku yg sebenar... insyaallah suatu hari nanti kau akan ingt juga.. Dikejauhan ini..aku mendoakan kau happy..selamat sewaktu bertugas.. mana saja kau pergi.. ingat... Allah sentiasa memerhati.. jaga lah iman, jagalah hati.. kerna allah sentiasa melindungi yang pasti...

2 Comments:

  1. Are-Gya said...
    nape ni?..sgt sedih
    =*NuRo0L* = said...
    hm..sedih la..kawan saye nk g jauh..sedangkan dekat, dia dah tak ingat kat saya..cmne la nti kalo dia dh jauh..

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online