Tuesday, October 26, 2010

Inani: Kau teristimewa buatku

hari ni, hari ntah keberapa hidupku tanpa kamu sayang..
hari ini juga.. aku masih menangis..
bukan meratapi pemergian kau..
bukan menyesal, bukan sesal kehendak allah..
aku menangis mengenangkan detik2 yang berlalu...
tanpa diisi sepenuhnya sayangku padamu..
aku sesal kerana tidak menzahirkan
semua apa yang ku rasa tentang kamu..
detik itu, kita lalui sangat indah sekali..
kau,aku tersenyum happy..
tempat itu menjadi saksi..
pelbagai story yg kita ceritakan.. kau, aku sama2..
duduk xhiraukan siapa ada disisi..
yang penting kau dan aku, dunia kita berdua..Happy..
tapi.. aku kini sepi nani... aku sunyi...

aku rindu detik ini nani.. aku rindu.. ya allah,kau kuatkan lah hati ku...
~Al-Fatihah~
semoga kau tenang di sana.. aku akan setia mendoakan kau disini..

4 Comments:

  1. E.d.Y said...
    alfatihah untuk beliau..moga beliau ditempat2kan bersama org2 beriman..aminnnnn

    Thanks sudi follow my blog...

    jangan lupa join contest MORTAR BOARD...yg dah convo boleh upload gambar convo, yang belum convo boleh buat ucapan convo...kurang dari 4 hari je lg...hadiah rayban menanti anda...

    http://danielzaidi.blogspot.com/2010/10/contest-mortar-board-beauty-in-ugly.html
    =*NuRo0L* = said...
    thanks edy.. sy memang niat nk join contest tu... tp blom ad idea nk tulis.. ceh.. padahal xde mase..hihi
    eszol said...
    ingat lagi gambar ni

    ni gambar time dkat klcc

    kita tiga org kluar dgn izzah n g jln2 kl

    g pc fair,pavi

    hurm
    =*NuRo0L* = said...
    ni semua suratan takdir.. akak bersyukur pd allah,akak dapat luangkan masa dengan arwah.. ada kenangan yang manis2 sj.. tak pe la.. akak redha dia pegi..

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online