Tuesday, July 12, 2011

Nephew ku Lion...?

currently at Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan, Kuala Pilah
spending my holiday with my beloved nephew Rayyan Imman Rafiqi..
actually this boy is not my sister's son, but he is my adopted sister's son..
ada paham? mak budak mbam2 ni akak angkat den la..
comel gile dak ni.. dalam kete bukan main meragam..
turun je kete, masuk jusco, terus senyap okay..
memang nampak dah bakat kaki shopping disitu..

bile dalam kangaroo carrier tu, dia senyap je.. tak meragam..
tahu2 dah tido je.. comel dak kecik ni.. rase cm nk mkn pipi dia..
tengok dlm dua2 pic ni, baju aku ngan baby rayyan lain2 kan..
ha.. ni membuktikan yang kitorang g Jusco 2 kali, hari yang berbeza..
punye la gile berjalan.. padahal tak beli ape pon..

Rayyan, cepat besar ye.. aunty nak main kejar2 ngan Rayyan..
nanti kita belajar Alphabet, numeric ya..
aunty ajar cmne nk kira wave, cmne nk set up communication system..
memang terbaik la *Lion oi..
semoga kesayangan aunty ni membesar menjadi anak yg soleh,
permata hati ummi n babah.. mendengar kata, n tak nakal2 ye sayang..


**bile panggil nama Rayyan teringat kisah kak Issabella.. mintak2 nephew aku ni tak pelat la..
marah omak si Rayyan ni aku panggil anak dia Lion.. ahax.. akak jgn mara, gurau je.. hihiihi

3 Comments:

  1. Sitisifir10 said...
    Ingatkan Lion ape tadik :))
    =*NuRo0L* = said...
    haha.. kak.. ni kesinambungan dari cite kak Isabella kat http://thesnowwybear.blogspot.com/2011/05/sebab-tu-la-anak-aku-bukan-nama-rayyan.html ni ha.. hihiihi...
    isabelle said...
    Liooooooonnn...
    *roar*..
    kekekeke

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online